Så kan du överträffa affärsmålen & skapa högpresterande team genom självledarskap!

WEBINAR

Överträffa affärsmålen genom att gå all in på dina medarbetare

Vad krävs för att driva affärer genom sin marknadsföring? En väldigt komplex fråga så klart, men förr eller senare måste du stanna upp och titta på helheten. Du behöver se över förutsättningarna för människa, processer och system i din organisation. Och ja, precis i den ordningen. Den här gången ska vi fokusera på dina anställda, alltså människan.

De mest effektiva teamen har förstått vikten av att ge rätt förutsättningar, sätta rätt roller, och ge rätt mandat för att lyckas. Och de bästa ledarna vet hur de motiverar och inspirerar sitt team till att maxa sin prestation och uppnå de högt satta målen. Om du inte redan har koll på detta så är det dags att börja!

I detta webinar fokuserar vi på just människan och hur vår hjärna fungerar och reagerar i olika jobbsituationer. Du får lära dig hur du underlättar för dina medarbetare att prestera och må på topp, och vilka roller, mandat och förutsättningar som krävs för att ditt team ska lyckas. Kan du implementera verktygen vi ger dig under webinaret kan du räkna med lyckligare och mer produktiva medarbetare, vilket kommer gynna hela företaget. Är du på?

På 30 minuter kommer du lära dig:

✅ Vilka roller och grundförutsättningar du behöver i ditt marknadsteam.

✅ Skillnaden mellan motivation & mindset.

✅ Tillståndsmål vs resultatmål.

✅ De viktigaste sociala behoven för att kunna prestera.

✅ Nyckeln till hur du skapar högpresterande marknadsteam.


Webinaret hålls av Rebecca Krantz, certifierad Kommunikolog och ledarskaps-coach samt Niloo Lopez, VD och grundare på Smarkit Agency.

Rebecca Krantz är föreläsare, coach och utbildare inom självledarskap, neuroledarskap och att leda andra. Hon har lång erfarenhet av att ha jobbat med och hjälpt företagsledare att bygga grymma team som levererar i världsklass, samtidigt som de mår gott på insidan.

Niloo Lopez är VD och grundare av Smarkit Agency. Hon har lång erfarenhet från att hjälpa bolag med strategi, processer och taktiker som bygger en lönsam och långsiktig tillväxt via smarketing. Hon har dessutom lång erfarenhet från att bygga upp högpresterande sälj- och marknadsteam.